شناسهٔ خبر: 27518 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور افزایش ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای،

عملیات ترانشه برداری و اصلاح شیب‌های شیروانی در حاشیه آزاد راه ساوه – تهران

راه سازی به منظور افزایش ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای، عملیات ترانشه برداری و اصلاح شیب‌های شیروانی در حاشیه آزاد راه ساوه – تهران انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، مجتبی حاجی سلطانی رئیس راهداری آزاد راه ساوه – تهران با اعلام این خبر افزود: در راستای تحقق برنامه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی و با توجه به تاکیدات نصراله نژاد مدیرکل محترم مبنی بر تسریع در انجام عملیات راهداری مرتبط با افزایش ایمنی در رفع نقاط پر حادثه محورهای مواصلاتی از ابتدای سه ماهه دوم امسال عملیات ترانشه برداری و اصلاح شیب‌های شیروانی در حاشیه آزادراه ساوه  – تهران آغاز شده و با پیشرفت مطلوب در حال انجام است.

حاجی سلطانی درخصوص مشخصات فنی عملیات مذکور گفت: در حال حاضر کارگاه در محدوده کیلومتر ۳۹ باند شرقی مشغول به فعالیت است که حجم عملیات خاکی آن حدود ۱۵۰۰۰ متر مکعب در مرداد ماه بوده است. ضمنا با انجام این عملیات، شیب مناسب، حاشیه امن و توقفگاه اضطراری مطلوبی را در حریم آزاد راه خواهیم داشت، همچنین با برداشتن ترانشه‌ها ضمن رفع خطر نمودن از پرتگاه موجود نسبت به ایجاد پارکینگ نیز اقدام شده است.

گفتنی است عملیات این پروژه با استفاده از ماشین آلات موجود راهداری آزاد راه ساوه- تهران انجام می‌شود.

نظر شما